Kelionės, kurių verta laukti
tel 1312 mail Parašykite mums
Detali kelionių paieška

#WeTravelEco

Siekiame, kad „West Express“ būtų socialiai atsakinga įmonė, kurioje svarbus ne tik pelnas ir asmeninė gerovė, bet ir poveikis aplinkai ir aplinkiniams.

Kodėl būti socialiai atsakingais?

• Kiekvienas verslas yra pasaulio ir savo šalies dalis
  • Kiekviena veikla veikia aplinką ir kitus žmones
  • Manome, kad svarbu tai išnaudoti prasmingai ir prisiimti atsakomybę

Kam tai svarbu?

Kiekvienam žmogui, kuris renkasi, kokioje įmonėje dirbti ir kokio kolektyvo dalimi būti.
Kiekvienam klientui, kuris renkasi, kur pirkti ir kokį kelionės organizatorių rinktis.

Atsakingas keliavimasAtsakingas keliavimas

Jaučiame pareigą skleisti žinią ir apie atsakingą keliavimą. Norime Jums parduoti ne tik keliones, bet ir perduoti žinią, kaip keliauti atsakingai, nesvarbu, kur vykstate - į Barseloną, Turkiją, Tailandą ar į Lietuvos pajūrį. Jau prieš kurį laiką sukūrėme specialias kelionių programas ekoturizmo mėgėjams. Šios eko kelionės mūsų naujajame 2020 m. „WE Travel“ kataloge yra pažymėtos specialiu vėžlio ženkliuku. Kitų kelionių maršrutai taip pat peržiūrėti įvertinant, ar juose nėra veiklų, kurios turi poveikį gamtai ar gyvūnams. Daugiau apie atsakingą keliavimą

Socialiai atsakingas biurasDraugiški aplinkai biurai

Yra sakoma: „Jei kažką nori pakeisti, pradėk nuo savęs“, tad norėdami daryti gera pasauliui, pirmiausia atsigręžiame į save. Siekiame, kad visi „West Express“ biurai būtų draugiški aplinkai. Tai reiškia mažus kasdienius dalykus, gilesnę kiekvieno mūsų savimonę ir didesnį supratimą. Daugiau apie biurus

WeTravelEco NAUJIENOS:

Kartu su aviakompanija „airBaltic“ sukūrėme #walk15 žingsnių iššūkį kolegoms. Visą mėnesį ėjome ir varžėmės tarpusavy. Tai paskatino rinktis kelionę pėsčiomis, vietoj automobilio ar net viešojo transporto. Iššūkiui finišavus draugiškai patraukėme į Kaišiadorių rajoną, kur pasodinome 60 ąžuolų!
„Kilus trečiajai pabėgėlių bangai iš ukrainiečių jaučiu daugiau baimės, nežinomybės, net ir nevilties. Mano pagrindinė užduotis čia yra padėti žmonėms, bėgantiems nuo karo veiksmų taip, kaip sugebu geriausiai“, – sako Nikodem Szczyglowski, kelionių organizatoriaus „West Express“ įmonių grupei priklausančios įmonės „Ticketing airport services“ vadovas. Nuo pačios karo pradžios besidarbuojantis Peremislyje, mieste prie Lenkijos – Ukrainos sienos, Nikodem padeda ir vienai didžiausių Lietuvos nevyriausybinei organizacijai „Blue/Yellow“, organizuojančiai pagalbą Ukrainai, išspręsti logistinius klausimus, savanoriauja vertėjaudamas ukrainiečiams, kai reikia dirba ir reporteriu užsienio žiniasklaidai, daro visus darbus, kurie palengvintų iš šalies priverstų pasitraukti ukrainiečių situaciją.
Dėl karo Ukrainoje 7,5 mln. vaikų išgyvena nuolatinę grėsmę jų gyvybei ir sveikatai. „West Express“ tęsia bendradarbiavimą su organizacija „Gelbėkit vaikus“ ir aktyviai remia į Lietuvą atvykstančias šeimas ir vienišus vaikus.
Kartu su Gelbekit Vaikus/Save the Children Lithuania prisijungėme prie akcijos #GelbėkSuPasaka. Kampanijos siekis – atkreipti dėmesį ir padėti vaikams, kurie dėl koronaviruso pandemijos patiria dar daugiau sunkumų nei įprastai.
Praūžusioje Tarptautinėje turizmo ir aktyvaus laisvalaikio parodoje ADVENTUR'2020 šiemet buvome kitokie. Nešėme žinią apie atsakingą keliavimą, kvietėme rūšiuoti, suplakėme 1000 atostogų kokteilių, subūrėme 43 žmonių komandą, papasakojome apie tūkstančius geriausių pasiūlymų ir dalinomės dovanomis bei staigmenomis! Bet svarbiausia buvo sutikti Jus.
Sveikiname su artėjančiomis šventėmis ir įprasmindami visus šiuos metus bei sėkmingai besivystantį „WETravelEco“ projektą, kviečiame pažiūrėti jaukų video sveikinimą!
Sužinoję, kad „Gelbėkit vaikus“ dienos centro „Draugai“ Zarasuose vaikai kiekvieną savaitę daro filmų vakarus ir filmus žiūri per mažyčio kompiuterio ekraną, sugalvojome staigmeną. Kokia ji ir kokios buvo vaikų reakcijos, skaitykite šiame straipsnyje.
CO2 yra viena iš šiuolaikinių žmonijos rykščių, skatinanti klimato atšilimą, kurį lydi padidėjęs vidutinis kritulių kiekis, kylantis pasaulinio vandenyno lygis, tirpstantys kalnų ledynai, nuolat mažėjantys amžino įšalo, sezoninės sniego dangos ir jūrų ledų plotai. Milijonai žmonių pasaulyje tiki, kad vienybėje slypi jėga. Kiekvieno indėlis yra labai svarbus. Gyvenkime ir keliaukime atsakingai!
Kartu su Lietuvos jūrų muziejumi ir mūsų bičiuliu NOVATURU kviečiame prisidėti prie Baltijos jūros gyvūnų reabilitacijos centro statybų projekto. Padėkime Baltijos ruoniams grįžti į tikruosius savo namus – jūrą! Lietuvoje iki šiol nėra specialios įstaigos, kurioje gyvūnai būtų gydomi, slaugomi ir išmokomi gyventi laisvėje, nors turime apie 90 kilometrų ilgio Baltijos jūros liniją.
„West Express“ sportuoja! Ir toliau stengiamės palaikyti sveikos gyvensenos idėją, tad skatiname savo darbuotojus ir visus Jus dažniau atsisakyti kelionių automobiliu ir pajudėti patiems: vaikščioti ar važinėti puikia transporto priemone – dviračiu. Šį kartą norėjome išbandyti kai ką naujo, tad jau tradicija tapusį dviračių žygį perdavėme į „feelZcity“ rankas. Aplankėme pagrindinius parko gamtos ir istorinius objektus, mynėme vaizdingais miško takeliais ir grožėjomės Žaliųjų ežerų panorama.