Kelionės, kurių verta laukti
Gauti kelionės pasiūlymą
tel 1312 mail Parašykite mums
Detali kelionių paieška

2021 metai: kokie jie buvo WEST EXPRESS?

Palydint senus ir pasitinkant naujus metus – pats laikas pažvelgti į 2021 metus ir pagrindinius metų iššūkius bei pasiekimus. Taigi – kokie tai buvo metai WEST EXPRESS?

Keliautojų srautai vėl auga

Išmokę gyventi naujoje realybėje, galime tik pasidžiaugti, kad, esant visoms saugumo priemonėms, vėl galime kviesti keliautojus ilsėtis ir atrasti: šiais metais į poilsines keliones išvyko apie 200 000 keliautojų. Nors šie skaičiai dar nepasivijo 2019 metų keliautojų srautų, tačiau antrasis 2021 metų pusmetis viršijo ne tik lūkesčius, tačiau ir 2019 antros pusės keliautojų skaičius. Ši tendencija ne tik rodo žmonių norą keliauti, bet ir tai, kad esančios priemonės, taikomos keliaujant (pavyzdžiui, skiepų sertifikatai, testai, kaukių dėvėjimas kelionės metu ir pan.) suteikia keliaujantiems pasitikėjimo bei saugumo jausmą.

Džiugu, kad keliautojai ir vėl renkasi grupių keliones – šiemet populiarios kryptys buvo Kipras, Dubajus bei Dominikos Respublika.

Kokios atostogų kryptis šiemet populiariausios tarp keliautojų? Kaip ir ankstesniais metais – savo pozicijų neužleidžia saulėtoji Turkija, Graikija (įskaitant salas), Juodkalnija, Madeira, Kipras, Malta, Ispanija (Kanarai ir žemyninė dalis), Maldyvai, Dubajus, Dominikos Respublika, Meksika, Jordanija, Peru.

Įdomu: tolimiausias „taškas“, į kurį keliavo mūsų agentūros klientai – Antarktida: keliautojai išbandė ekspedicinį kruizą iš Argentinos į Antarktidą, kuris tikrai paliko gausybę neišdildomų įspūdžių!

Virtualūs susitikimai nepakeičia verslo kelionių

Be abejo, verslas ir verslo kelionės per pastaruosius porą metų turėjo adaptuotis – tai matoma ir stebint, kaip įmonės planuoja verslo keliones. Nors jų srautai mažesni, tačiau pastebime tendenciją, kad ne visus darbo reikalus galima – ir norima – tvarkyti vien virtualiuose susitikimuose, tad verslo kelionės liko neatsiejama verslo dalimi.

Ko gero, pati populiariausia kryptis verslui šiemet buvo Kijevas. Taip pat nemažą dalį verslo klientų skraidinome į Taliną, Paryžių, Milaną, Amsterdamą. Kartu su lėktuvo bilietais klientams pasiūlėme ir pervežimo bei apgyvendinimo paslaugas. Mums svarbus klientų saugumas ir garantijos, kurias suteikia kelionių draudimas, todėl verslo partnerystė su draudimo bendrove Gjensidige padeda apsaugoti klientų keliones nuo nenumatytų išlaidų keliaujant už Lietuvos ribų, draudžiant neįvykusios kelionės draudimu,  patiriant sveikatos problemų, ar praradus bagažą.

Ypatingas dėmesys skaitmenizacijai

2021 metų pradžioje atnaujinome www.westexpress.lt svetainę – naują sezoną pasitikome su nauju dizainu ir funkcionalumu - tai leido įgyvendinti kelis itin svarbius projektus.

Vienas iš tokių svarbių įgyvendintų projektų –  įsidiegėme ir aktyviai naudojame kelionių paieškos ir pasiūlymų paruošimo sistemą. Jos veikimo principas pagrįstas tuo, kad sistema per kelias sekundes gali patikrinti skirtingų poilsinių kelionių organizatorių pasiūlą ir vienoje vietoje apjungti visus geriausius kelionių pasiūlymus. Sistema prieinama ne tik mūsų agentams, bet ir klientams: jie turi galimybę užpildyti kelionės paieškos formą ir per trumpą laiką gauti atsakymą su paieškos rezultatais. Pasiūlymai generuojami automatiškai ir netgi švenčių ar nedarbo metu sistema pateikia geriausius kelionių pasiūlymus.

Skaitmenizuotos sistemos padeda atrinkti geriausius ir populiariausius pasiūlymus, kurie atitinka kliento poreikius. Nenaudojant žmogiškųjų resursų sistema pasiūlymus išsiunčia automatiškai bet kuriuo paros metu. Tuo tarpu sudėtingesnėms užklausoms turime profesionalų komandą, kuri pateikia detalesnę, išsamesnę informaciją apie planuojamą kelionę.

Taip pat pastebėjome tendenciją dovanoti kelionės dovanų kuponus – suteikdami klientams galimybę rinktis, kuponus įsigyti galime ne tik visuose West Express biuruose, bet ir internetu. Šiuo šventiniu laikotarpiu pastebime, kad dovanų kuponai taip pat populiarėja ir kaip dovana verslo partneriams bei įmonių darbuotojams.

Sustiprinome WEST EXPRESS kelionių aptarnavimo internetu skyrių: lyginant su periodu prieš pandemiją, kelionių pardavimai internetu dvigubėja. Tad dabar kolegos, nesvarbu, kuriame mieste būtų, gali sklandžiai ir operatyviai pateikti pasiūlymus pagal klientų poreikius. Naudodami patogų automatizuotą užsakymų priėmimo įrankį mūsų kelionių internetu aptarnavimo agentai nesudėtingai tarpusavyje pasikirsto užklausas ir pereina prie sklandaus bendravimo su klientais. Kelionių aptarnavimo internetu  skyriaus komanda nuolat palaiko ryšį bendraudami per vidines įmonės sistemas, ieško geriausių sprendimų, dalinasi dabar bene labiausiai kintančia informacija dėl pandemijos apribojimų ir pan.

Socialiniai projektai ir iniciatyvos

Dar prieš 3 metus pradėjome bendradarbiavimą su organizacija „Gelbėkit vaikus“: rėmėme vaikų dienos centrą Zarasuose. Tęsiame bendradarbiavimą ir šiemet - dėmesį šįkart skyrėme socialinio centro darbuotojams: norėdami padėkoti už jų darbą, pakvietėme juos į teatrą.

Taip pat šiemet WEST EXPRESS Vilniaus biurai ir administracija suruošė valgomų dovanų rinkinius socialinio centro „Betanija“ valgyklos lankytojams - dalyvavome akcijoje „Kepu gerumo pyragą: šv.Kalėdų lauknešėliai 2021“.

Mes ir toliau laikomės atsakingo keliavimo ir vartojimo politikos: rūšiuojame šiukšles biure, bereikalingai nespausdiname dokumentų, naudojamės elektroninėmis dokumentų pasirašymo sistemomis. Šviečiame ir skatiname keliautojus keliauti atsakingai – ir toliau vystome mūsų atsakingo keliavimo projektą „WeTravelEco“.

WEST EXPRESS skaičiai:

BIURAI:

Šiuo metu veikia 12 biurų visoje Lietuvoje: 3 biurai Vilniuje, po 2 – Kaune ir Klaipėdoje bei po 1 biurą Šiauliuose, Alytuje, Mažeikiuose, Visagine ir Palangoje.

Taip pat Vilniaus oro uoste veikia biuras, kuriame teikiame pagalbą ir informaciją keliaujantiems.

Jau 2022 metų pradžioje atidarysime naują biurą Panevėžyje, prekybos centre RYO. Aktyviai veikia kelionių aptarnavimo internetu skyrius, visuomet pasiruošęs atsakyti į virtualias užklausas.

DARBUOTOJAI:

WEST EXPRESS įmonių grupėje dirba viso 141 darbuotojai; vidutinis darbo stažas ~12 m. 4 mėn. Poilsio keliones planuoja 54 West Express darbuotojai, o verslo keliones užsako 34 darbuotojai visoje Lietuvoje.