Kelionės, kurių verta laukti
Gauti kelionės pasiūlymą
tel 1312 mail Parašykite mums
Detali kelionių paieška

Wizz Air bagažo taisyklės

Skrisdamas su „Wizz air“ kiekvienas keleivis gali su savimi turėti:

  • Vieną mažo orlaivio salono bagažo vienetą, kurio matmenys neviršija 40 x 30 x 20 cm iki 10 kg;
  • Iki 6 registruotojo bagažo vienetų, kurių kiekvieno svoris neviršija 32 kg;
  • Prekes, įsigytas užsiregistravus ir perėjus oro uosto apsaugos kontrolės procedūras;
  • Mažas orlaivio salono rankinis bagažas (40 x 30 x 20 cm) - nemokamai;
  • Didelis orlaivio salono bagažas (55 X 40 X 23 cm iki 10 kg) - su „Wizz Priority“;
  • Registruotas bagažas (149 x 119 x 171 cm / maks. 32 kg  kiekvienas) - mokama;
  • Vieną sulankstomą vaikišką vežimėlį / kūdikiui skirtą mašininę kėdutę galima užregistruoti nemokamai kiekvienam mažam vaikui.

„WIZZ Priority“

Jei įsigysite paslaugą „WIZZ Priority“ (arba turite teisę pasinaudoti paslauga „WIZZ Priority“ įsigiję „WIZZ Privilege Pass“ arba rinkinį „WIZZ GO“ ar „WIZZ Plus“), galėsite pasiimti nemokamą rankinio bagažo vienetą (didžiausi matmenys 40 x 30 x 20 cm) ir papildomą kelioninį krepšį (didžiausi matmenys 55 x 40 x 23 cm). Garantuojama, kad galėsite vežtis abu krepšius lėktuvo salone, nebent tai būtų neįmanoma valdymo sumetimais.

Papildomi mokesčiai

  • Už oro uoste įsigytus papildomų registruotojo bagažo vienetų leidimus taikomi didesni bagažo mokesčiai. Pasverkite krepšius prieš atvykdami, nes turėsite sumokėti 10,00 €/kg priemoką oro uoste, jei krepšys svers nuo 20 iki 32 kg.

Skysčiai rankiniame bagaže

  • Skysčius galima pasiimti į orlaivio saloną tik daugiausia 100 ml tūrio talpoje, įdėtoje į permatomą pakartotinai uždaromą 1 litro plastikinį maišelį, kurio matmenys 20 x 20 cm. Jūsų bagažas bus tikrinamas oro uoste.

Papildomi daiktai orlaivio salone
 
Į orlaivio saloną nemokamai galite pasiimti šiuos daiktus:

  • Paltą arba apklotą;
  • Mobilųjį telefoną;
  • Skaitinį;
  • Jaunesniems nei 2 metų vaikams: maisto skrydžiui ir sulankstomą vežimėlį arba mažą vaikišką lovelę;
  • Ramentų porą neįgaliems keleiviams.

Draudžiami daiktai registruotame bagaže:

  • Grynieji pinigai, vertybiniai popieriai;
  • Juvelyriniai dirbiniai, brangieji metalai, brangieji ir pusiau brangieji akmenys;
  • Kompiuteris, fotoaparatas, vaizdo kamera, mobilus telefonas arba elektroniniai prietaisai ir jų priedai;
  • Oficialūs, įmonės arba asmeniniai dokumentai;
  • Kelionės arba kiti tapatybės dokumentai;
  • Raktai;
  • Skystis;
  • Vaistai;
  • Meno dirbiniai ir paveikslai;
  • Greitai gendantys daiktai.

Jei registruotame bagaže bus bent vienas iš išvardytų daiktų, „Wizz air“ neprisiims atsakomybės dėl šių daiktų praradimo, sugadinimo ar vėlavimo!
Kai kuriuose oro uostuose gali būti taikomi griežtesni reikalavimai, susiję su daiktais, kurie gali būti vežami rankiniame bagaže ir (arba) registruotajame bagaže. Tokiu atveju oro uosto nuostatos yra viršesnės.

Daiktai, kurių negalima įsinešti į lėktuvą:

  • Daiktų, kurie gali kelti pavojų orlaiviui, žmonėms arba nuosavybei;
  • Daiktų, kurie gali būti sugadinti transportuojant oru;
  • Daiktų, kurie netinkamai įpakuoti;
  • Daiktų, kuriuos gabenti draudžiama pagal taikomus šalies, iš kurios, į kurią arba per kurią skraidinama, įstatymus, reglamentus arba įsakymus;
  • Daiktų, kurie netinkami gabenti dėl dydžio, svorio arba kitų neįprastų savybių;
  • Daiktų, kurie gali sukelti diskomfortą arba pasibjaurėjimą lėktuvu skrendantiems žmonėms;       
  • Ginklų, amunicijos ir sprogmenų, įskaitant medžioklinius arba sportinius ginklus;
  • Bet kokių daiktų arba medžiagų, atrodančių kaip ginklai, amunicija arba sprogmenys;
  • Degiųjų medžiagų (išskyrus alkoholinius gėrimus, plaukų laką, kvepalus, odekoloną);
  • Radioaktyviųjų medžiagų;
  • Suskystintųjų dujų (išskyrus CO2, naudojamą dirbtinėms galūnėms judinti; tarą, kurioje yra degiųjų dujų, naudojamų pripučiamosiose gelbėjimo liemenėse);
  • Nuodingųjų arba užkrečiamųjų medžiagų;
  • Ėsdinančių medžiagų (išskyrus termometruose, barometruose, neįgaliųjų vežimėlių akumuliatoriuose esantį gyvsidabrį);          
  • Apsauginių portfelių, dėklų ar lagaminų, kuriuose įrengti signalizacijos įtaisai, yra ličio akumuliatoriai arba pirotechninės medžiagos;
  • Daiktų, keliančių pavojų lėktuvui ar lėktuve esančių asmenų gyvybei, sveikatai ar kūno integralumui arba turtui;
  • Bet kokių daiktų ar medžiagų, draudžiamų pagal šalių, per kurių teritoriją skraidinama, taisykles ir reglamentus;              
  • Daiktų, kurių negalima vežti dėl svorio, dydžio ar bet kokių kitų neįprastų savybių;
  • Žmogaus palaikų;          
  • Jokių klijų arba dažų;
  • Daiktų, nurodytų Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos (TCAO) Saugaus pavojingų krovinių vežimo oru techninėse instrukcijose ir Tarptautinės oro transporto asociacijos (TOTA) Pavojingų krovinių vežimo reglamentuose.

Jei įpakuosite šių daiktų, negalėsime užregistruoti jūsų bagažo. Jei vis tiek turite klausimų, prieš pakuodami paklauskite mūsų!
Keleivis atsako už tai, kad įvykdytų visus apsaugos pareigūnų reikalaujamus veiksmus (jei jų reikalaujama). Jei bagažas nebus pervežtas, nes keleivis neįvykdė apsaugos pareigūnų reikalavimų, „Wizz Air“ nebus laikoma atsakinga už jokias susijusias išlaidas.

Sporto įrangos gabenimas

Sporto įranga skraidinama už papildomą mokestį. Žemiau pateikti pakuotės reikalavimai. Jų neišpildžius, įranga nebus skraidinama.

  • Slidinėjimo įranga, snieglentės, banglenčių sporto įranga, golfo krepšiai turi būti supakuoti maiše;
  • Šuolių kartys skraidinamos tik supakuotos tekstilės maišuose;
  • Dviračiai skraidinami tik supakuoti nailono maišuose, išėmus ratus ir pedalus bei pasukus vairą lygiagrečiai dviračiui. Jie gali būti skraidinami ir supakuoti kartono dėžėse, prieš tai išleidus orą iš padangų;
  • Nardymo įranga skraidinama tik išleidus orą iš nardymui skirtų oro balionų, išėmus maitinimo šaltinį arba elektros lemputę ir užfiksavus jungiklį padėtyje „Išjungta“.

Atkreipkite dėmesį, kad negalime suteikti pakavimo medžiagos. Sporto įrangą būtinai įpakuokite laikydamiesi pirmiau nurodytų reikalavimų. Jei ji nebus tinkamai įpakuota, negalėsime jos vežti.

Gyvūnų gabenimas

  • Gyvūnų orlaivio salone gabenti negalima, išskyrus šunis vedlius. Nepamirškite pasiimti reikiamų šuns vedlio kelionės dokumentų. Svarbu! Dokumentai turi atitikti šalių, kuriose lankotės, reikalavimus. Emocinio palaikymo gyvūnai į „Wizz Air“ skrydžius nepriimami.

Bagažo praradimas

Mažai tikėtinu bagažo praradimo, sugadinimo arba pavėlavimo atveju galite pateikti pranešimą atvykę į kelionės vietą.

  • Atvykite į bagažo išdavimo arba dingusio bagažo punktą tranzito zonoje, kur galėsime padėti jums nedelsiant užpildyti pranešimo apie nuosavybės praradimą (angl. „Property Irregularity Report“, PIR) blanką.
  • Jei atvykimo oro uoste neužpildysite pranešimo blanko, nebūsime laikomi atsakingais.
  • Jei bagažas nebus rastas per 21 dieną nuo pranešimo apie jį atvykimo oro uoste, „Wizz Air“ bus laikoma atsakinga dėl praradimo.
  • Negalime būti laikomi atsakingais, jei bagažą per klaidą paėmė kitas keleivis – už visas išlaidas atsako jį paėmęs keleivis.

Kad praradimo atveju bagažas būtų kaip įmanoma greičiau grąžintas savininkui, visus bagažo vienetus prieš registruojant reikia pažymėti keleivio vardu, inicialais ir adresu.
Kai įmanoma, registruotasis bagažas bus vežamas tuo pačiu orlaiviu, kuriuo keliauja jo savininkas. Saugumo arba valdymo sumetimais registruotasis bagažas gali būti vežamas kitu orlaiviu. Tokiais atvejais „Wizz Air“ nebus laikoma atsakinga už bagažo vėlavimą.

Sugadintas bagažas

Prisiimame atsakomybę dėl sugadinimo, kaip nurodyta toliau:

  • jei atvykus nustatyti sugadinimo arba vagystės nebuvo įmanoma, galite pateikti pranešimą oro uoste per 7 dienas nuo atvykimo;
  • jei bagažas neatvežamas lėktuvu, kuriuo skridote jūs, ir jį gaunate sugadintą arba iš jo kas nors pavogta, galite pateikti pranešimą raštu per 21 dieną nuo bagažo atsiėmimo;
  • jei bagažas buvo netinkamai įpakuotas, atsakomybė bus sumažinta;
  • apie sugadintą orlaivio salono bagažą (įskaitant drabužius) praneškite lėktuve arba prieš palikdami tranzito zoną.

Skundų ir pretenzijų pateikimas

Pretenzijas galite pateikti raštu „Wizz Air“ pretenzijų skyriui arba draudimo įmonei, jei kreipiatės dėl žalos atlyginimo tiesiogiai.

Kad galėtume greitai išnagrinėti jūsų pretenziją, pridėkite orlaivio salono pranešimo blanko arba pranešimo apie nuosavybės praradimą blanko, pateikto jums lėktuve arba oro uoste, kai pateikėte pranešimą apie vėlavimą, sugadinimą arba vagystę, kopiją. Taip pat pateikite savo kontaktinę arba banko sąskaitos, į kurią galima pervesti žalos atlyginimą (jei taikoma), informaciją.

 

Informacija atnaujinta 2019 11 18